4.10.2007

3x3

Sevgili Hatice, Özlem, Rabia, Müge ve Ceylan'nın beni davet ettiği 3x3 oyununa elimden geldiğince katılmaya çalıştım. Hepinize teşekkürler...



Çikolatalı brownim; gelinim Lama'ya ve arkadaşlarım Ferhan ve Şükran'a gönderiyorum..



Gül böreğim; canlarım Seval, Behiye ve Reyhan'a gelsiinn...


Elmalı örgüm; sevgili Candan, Oezlem ve Semra'ya afiyetler olsun:)

Gelelim soruların cevaplarına;
1.1. Daha once yasadiginiz 3 sehir?
Aydınlıyım aslen ama yirmiüç yıldır Denizli'de oturuyorum..
1.2. Tatil icin gittiginiz, gordugunuz ve onermek istediginiz 3 yer?
Bodrum, Marmaris, Didim
1.3. Yasamak istediginiz (gormediginiz de olur) 3 sehir?
Balayında gitmek isteyip de türlü problemler yüzünden gidemediğim Kıbrıs'ı, filmlerde görüp beğendiğim Floransa'yı ve elbette Paris'i merak ediyorum gidip görmek gezmek isterim ama yaşamak istediğim yer Denizli aynen şimdi olduğu gibi:)
2.1. Su anda ki mesleginiz nedir?
Ev hanımlığı adı altında çocuk eğitimciliği ve ev ekonomisi masterı yapıyorum:))
2.2. Dunyaya yeniden gelseydiniz, hangi meslegi yapmak isterdiniz?
Halimden memnunum aslında çocuklarımla kendim ilgilenmek onların büyürken yanında olmayı tercih ettim çünkü ama bayana yakışan meslek yani öğretmenlik de olabilirdi..
2.3. "Kesinlikle ben yapamazdim" dediginiz meslek nedir?
Tır şöförlüğü:)) çocuklarım böyle diyorlar yanımdalar şimdi; ama sanırım terzilik başta gelirdi çok tahammülsüz oluşumdan dolayı..
3.1. Yasam felsefenizi olusturan sozlerden biri?
Benim hala umudum var..
3.2. Bir kitapdan alinma, cok sevdiginiz bir cumle veya paragraf veya bolum?
Sevgiyle dikilen bir tohumun asla kaybolmayacağına bütün benliğimle inanıyorum. (Farah Pehlevi - Anılar)
3.3. Cok sevdiginiz bir siirin bir parcasi?
Bi şarkı yazayım ben; çok sevdiğim bi şarkı...

ANNEM
Hani eski zaman masalları anlatır
Hüznümü huzura dolarsın
Kaşım gözümden çok içim bir parçan
Annem sen benim yanıma kalansın
Hani bir biblon vardı kırdığım
Üstüne ne kırgınlıklar yaşadın
Ama bil ki ben de parçalandım
Annem ben senin yanına kalanım
Annem annem
Sen üzülme
Sözlerin hep yüreğimde
Uzayan sohbet gecelerinde
Rolleri unutup dost oluuruz
Bizi bağlayan bu kan değil yalnız
Annem biz birbirimize kalanız
Ben kararlı uçarken yolumda
Sen çatık kaşların altında
Katıksız sevgiyle bakarsın
Annem sen benim yanıma kalansın
Annem annem
Gel üzülme
Ben hala senin
Dizlerinde...
(C.Erçetin)
Posted by Picasa

47 yorum:

Hesna dedi ki...

Hayat Hanımcığım Merhaba
Yazınızı okudum, ne kadar sevgi dolu herşey. Çocuklarınız çok şanslılar.Sevgiyle herşeyin çözüleceğine inananlardansınız.
Şarkıyı bende her dinleyişimde duygulanırım.Çok güzel.

Sevgiyle dolu günler diliyorum.
Hesna

hayat dedi ki...

Hesna'cığım, güzel iltifatlarına çok teşekkür ederim.Bence sevgi her şeyin ilacı. Candan Erçetinin şarkısını her dinleyişimde hüzünlenirim ve sizlerlede paylaşayım istedim.
Sizinde hesnacığım sevgileriniz daim olsun.

tatli-tuzlu dedi ki...

Ablacim beni düsünüp oyuna davet etmeden beni cok mutlu etti, fakat hicbir bilgim yok bu konuda yardimci olursan seve seve katilirim.Haaaaa böregin resmide telimde kaldi unutmusum ins bugün atarim.Öpüyorum sevgiler Behiye

Ferhanca dedi ki...

Hayat, brownin tadı geldi çok teşekkür ederim..
Oyuna katılıcam ,bir az ön hazırlık gerekir şimdi baktımda ..
sevgiler..

Leziz Sofralar dedi ki...

hayat ablacim kalp kalbe karsiymis ben seni dünden sobelemistim gördünmü ama iyi oldu karsilikli sobelemis olduk bir birimizi, ben bloggere gectim siteme bakarsan cevaplarim orda tekrar beni düsündügün icin tesekkürler ablacim,sevgilerimle...

hayat dedi ki...

Behiye'ciğim, katılırsan ben çok mutlu olurum üç farklı ne olursa tatlı veya tuzlu tarif yazıp her yemeği üç arkadaşa ithaf edeceksin ve toplam dokuz kişi olacak vede soruları cevaplayacaksın.İnşallah anlatabilmişimdir ablacım.
msn'de seni bir türlü yakalayamıyorum senin oğlanlarla selam gönderiyorum.
Bende seni çok öpüyorum.

Adsız dedi ki...

sevgili hayat hanimcigim yazinizi okudum gercekten cok guzel yazmisiniz,ozellikle cocuklar bolumu guzel.Cocuk egetimine onem veren biriyim onlari baskalarina biraksam ben sanki ucurumdan dusecekmis gibi olurum diye dusunuyorum.oyuzden cocuklarimi hic kimseye birakmadim. sevgilerimi sunuyorum..

Özlem dedi ki...

Sevgili Hayat, oyun davetimi kabul edip cevaplandırdığın için teşekkürler.
Görüşmek üzere sevgiler.

hayat dedi ki...

Ferhan'cğım,browni'nin lezzeti yerindemiymiş bari:)afiyet olsun.
Oyuna katılmanı bekliyorum.
Sevgilerimle...

hayat dedi ki...

Seval'ciğim, çok doğru söylüyorsun kalp kalbe karşıymış bende senin ketelere yorum yazdım. Arkadan oyuna davet ettim. O arada galiba yeni tarifleri yerleştiriyordun yorumlar önce çıktı sonra yok oldu:))vallahi şaşırdım.
Sevgilerimle...

hayat dedi ki...

Açelya'cığım,cevapları beğendiğine sevindim elimden geldiği kadar yazmaya çalıştım.
Çalışan annelerimizin işi çok zor Allah yardım etsin hepsine.
Sevgilerimle...

hayat dedi ki...

Özlem'ciğim,sen davet edersinde ben katılmazmıyım nazik davetin için ben sana çok teşekkür ederim.
Sevgilerimle...

Tuba dedi ki...

Hayat'cigim, zevkle okudum cevaplarini. Yazindan, cocuklarinin cok sansli olduklarini dusundum. Biraz da benim anneme benzettim seni, cocuklari icin herseyi yapan. Umarim senin cocuklarin hep yaninda olur, sevgilerimle,

yemek dedi ki...

Ablacığım, seni daha yakından tanımak güzel. Şiirin beni ağlattı, çok hoş bir seçim.

Hiç ağlamaman dileği ile...

hayat dedi ki...

Tuba'cığım,elimden geldiği kadar kendimi anlatmaya çalıştım.İnşallah annene benziyorumdur.Amin
Allah hepimizin çocuklarını korusun bizi evlatlarımızdan ayırmasın canım.
Sevgilerimle...

hayat dedi ki...

Canım benim seni ağlattığıma üzüldüm ama bende ne zaman dinlesem aynı senin gibi hüzünlenip ağlıyorum.İnşallah kendimi tanıtmayı başarmışımdır.
Lavantin'seni çok öpüyorum kendinize iyi bakın.
Sevgilerimle...

LaMa dedi ki...

Himmm, enfes olmus gorumcecigim:) Cok tesekkurler, yol yorgunu pek iyi geldi bu brovni,
opuyorum!

Aybike Ceylan dedi ki...

Canim Hayat'cim, canim hemserim,
Yazini zevkle okudum ama, annemi bende cok ozledigim icin biraz huzunlendim. Tek onumu herkesi cok. Neyse 29 mayisa az kaldi, cok opuyorum seni ve aileni. Sevgiler

Adsız dedi ki...

Hayat'cığım,ne kadar içten ve samimi anlatmışsın kendini canım..
Seni yakından tanımaktan çok ama çoook mutluyum tatlıyım..
Bu şarkı sanırım hepimizi çok hüzünlendiriyor.((Hüzünde,gözyaşıda,mutlulukda hepsi bizler için..Paylaşımların için gönülden teşekkürler tatlım..

Güzel bir hafta sonu dileyip yanaklarından öpüyorum..Sevginiz daim olsun canım..Gül/d.tadı

Adsız dedi ki...

Ne güzel yazmışsın canım.Zevkle okudum...Yaşadığın şehir de çok güzel bir defa gelmiştim.Çocuklarımız herşeyimiz,büyürken onları ialemek ve paylaşmak gibisi yok.


Selam ve sevgilerimle

sevdamavisi dedi ki...

Hayatcığım,
beni linklerine eklemişsin teşekkür ederim canım ben de seni ekliyorum hemen. Böreklere bayıldım bu arada, söylemeden geçemeyeceğim:)))
Çok güzel şeyler yazmışsın canım teşekkürler. Düşünmen bile yeter inan. o yemeği getirmişsin gibi mutlu oldum. sevgiler

yemek dedi ki...

Hayırlı cumalar diliyorum, ablacığım.
Selamlar...

hayat dedi ki...

Afiyetler olsun güzel gelinime.Sağlıklı sıhhatli dönmene çok sevindim.
Seni çok öpüyorum ablacım
Sevgilerimle...

hayat dedi ki...

Canım benim kıyamam sana hüzünl endirdiğim için üzüldüm.Aybikeciğim neyse az kalmış inşallah geldiğinizde anneciğin ve bütün sevdiklerinle doya doya hasret giderirsin.
Bende sizi çok öpüyorum.
Sevgilerimi gönderiyorum...

hayat dedi ki...

Gülcüğüm, senin tatlı diline, içtenliğine hayran kalıyorum her yorumunda..
Sahiden de herşey bizler için, insan bunu yaşlar ilerleyip, herşeyi görünce daha bir iyi anlıyor.
Ben de seni yanaklarından öpüyor, ailenle beraber çok güzel bir haftasonu geçirmeni diliyorum canım!
Sevgilerimle..

hayat dedi ki...

kesinlikle öyle canım çocuklarımı büyürken izlemekten, onlarla vakit geçirip, gözlerinde büyüttükleri o küçücük dertlerine çare bulmaktan daha çok haz aldığım başka hiç birşey yok..
Denizli sahiden çok güzel bir şehir, hem yemyeşil hem de anadoluyla egenin bir karışımı, ben sonradan geldim buraya ama artık buralı oldum:)
Görüşmek üzere güzelim, sevgilerimle..

hayat dedi ki...

Canım benim, Sevdacığım, uzaklıklar olmasa sadece güzel sözlerle destek olmak değil, birebir yardımlaşmak, kötü anlarda beraber olmak güzel olurdu elbette, ama ekran başında bu kadarcık oluyor ki bu bile çoğu zaman bize yetiyor değil mi canım..
İstediğin börek olsun güzelim sen gel ben istediğin börekten yapayım sana:)
Linklerimde seni görmek hergün uğramak çok güzel oldu sahiden, sen de eklemişsin ben de teşekkür ederim, öpüyorum ablacım!
Sevgilerimle..

hayat dedi ki...

Sana da hayırlı cumalar diliyorum benim güzel kardeşim, öpüyorum yanaklarından, sevgilerimle..

Hulya dedi ki...

hayat;
ben seni cok ozledim,yazdiklairni zevkle okudum,keske birde sarkiyi senden dnleme firsati olsaydi,
sevgiler kocaman benden sana

---OPTiO--- dedi ki...

hayat ablam benim..hepsini okudum :)) ama sonra maddelerle ilgili yazicam sana :)))sen bitanesin...kocaman cok öpüyorum seni....

LaMa dedi ki...

Hayat Ablacim,
Beni de size nacizane bir ikramim var . Lama Mutfak'a beklerim :)

ayseyaman dedi ki...

Hayat hanimcim, Lama'nın deyimiyle blogspota gelin geldim. :))verin öpeyim elinizi :)
Sorulara verdiğiniz cevaplar çok güzel..Benim master yapmam için 40 firin ekmek yapmam lazım :) Ama hedefi belirledim. Tam yol ileri..
Tariflerden gözüme batan elmalı örgü oldu, eline sağlık..
sevgılerle

hayat dedi ki...

Hülya'cığım, bende seni özledim. bu aralar sizlere fazla uğrayamıyorum.Sesimi duysaydın şarkıyı hiç de benden dinlemek istemezdin:)))
Benden de sana uzaklardaki arkadaşıma gönül selam ve sevgiler...

hayat dedi ki...

Canım benim bu aralar fazla uğramıyorsun zaten. hewr zaman bekliyorum.
Bende seni kocaman öpüyorum
Ablasından birtanesine çok çok selam ve sevgiler....

hayat dedi ki...

Güzelim hemen geliyorum.
çok öptüm seni.
sevgi ve selamlar...

hayat dedi ki...

Tatlı dilli güzel Ayşem hoş geldin sefalar getirdin:))
Canım benim,cevapları beğendiğine sevindim sen de benim yaşıma gelirsen -ki inşallah gelirsin- ev halkı ister istemez sana mastır yaptırıyor:)))
Yanaklarından kocaman öpüyorum güzelim seni!
Sevgilerimle...

Behiye dedi ki...

Hayatcığım bloguma bıraktığın mesaj için çok teşekkür ederim. Yeni döndüğüm için ancak cevap yazabiliyorum. Sevgilerimle.

hatice dedi ki...

Sevgili Hayat,
oyun davetimi kabul ettiğin ve seni yakından tanıma fırsatı bulduğum için çok memnun oldum teşekkürler....sevgiler.

hayat dedi ki...

Behiye'ciğim hoş geldin.Ziyaretin beni çok memnun etti.
Sevgilerimle.

hayat dedi ki...

Hatice'ciğim. ben sana çok teşekkür ederim.Oyunlar sayesinde sanal arkadaşlarımızı daha yakıdan tanıma fırsatı buluyoruz.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim annemin şimdilik çok ağrısı yok 3-4 kilo verdi biraz daha rahat ama yine sıvı toplamaya başladı karnı:( zor yinede bu günlere şükür...
candan erçetinin şarkısınıda çok sever ve hep dinlerken ağlarım çok güzel...

ev perisi;) dedi ki...

Hayatcığım, merhaba canım beni sobelemişsin lakin ben bu sobe olaylarına pek alışamadım, affına sığınarak ve de seni kırmayacaksam eğer katılmasam diyorum ne dersin canım?;((
Yok kırılırım dersen sana özel cevaplarım söz;))
muhabbetle...

ev perisi;) dedi ki...

Ayrıca çikolatalı brovni bir harikaydı ellerine sağlık canım;))
Çook naziksin;))

hayat dedi ki...

Eylül'cüğüm çok şükür annenin biraz daha iyi olmasına çok sevindim canım daima aklımdasınız. Dualarım hep sizinle Allah yardımcınız olsun.Sabır diliyorum.
Seni yanaklarından çok öpüyorum.
Sevgilerimle...

hayat dedi ki...

Şükran'cığım kırılmak ne demek sen nasıl istersen öyle olsun canım.
Bende elimden geldiği dilimin döndüğü kadar birşeyler yazdım.
Ayrıca çok kibarsın haber vermen bile büyük incelik çok teşekkür ederim.
Canım browniyi beğendiğine sevindim.
Sevgilerimle...

one ben bir sey dedi ki...

Hayatçığım,
Ne kadar sevindim adımı görünce ne kadar hoş bir jest çok teşekkür ederim ve gecikme için özür dilerim...
Elmalı örgü nefisssss tattım biliyorum ...
Şiir beni ağlattı anneciğimi hatırladım artık yanımda yok ne yazıkki ;'((((( toparlayamadım yazacaklarımı özür:(
Sevgilerimle

hayat dedi ki...

Candan'cığım sende beni bu güzel sözlerinle çok mutlu ettin.Canım seni ağlattığıma çok üzüldüm.Benim annem de rahatsız benimde gözümden yaş hiç eksik olmuyor.
Elmalı örgüyü beğendiğine çok sevindim.
Canım iyi hafta sonları.
Sevgilerimle...