10.25.2008

Üzgünüm bitenler için...

Bir insan mutluyken aynı anda bu denli mutsuz da olabilir mi?

Siteme giremiyorum çünkü engellenmesi gereken birkaç site yüzünden ben de engellendim :(
Çok çok çok üzgünüm! "Emeğe saygı nerede acaba" sadece bunu soruyorum...

Yeni tanıştığım, tatlılar tatlısı Özlem bana bir hediye göndermiş: ULUSLAR ARASI ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ. Ödülümü sizlere gösteremiyorum çünkü bloga fotoğraf koyamıyorum şuan. Çok teşekkürler Özlemcim bu güzel ödül için! Benim bu ödülü hemencik devretmem gerekiyormuş ama :) Blog vasıtasıyla tanıştığım, sevdiğim o kadar çok arkadaşım var ki... İsim veremiyorum o yüzden listemde olan olmayan tüm blog arkadaşlarıma bu ödülü sevgiyle yolluyorum.

Ve diliyorum... İnşallah bloglarımız üzerindeki kara bulutlar dağılır da uzakları yakın etmeye devam ederiz. Şimdilik sevgiyle kalın :)

2 yorum:

NiNo dedi ki...

bloglar acildi gecici oldugu soyleniyor ama ins degildir kavusmak guzel

özlem dedi ki...

Merhaba Hayat hnm ödülü kabul etdiğiniz için teşekkür ederim.Evet size katılıyorum blog bir emek olduğu için bütün blogcular bu ödülü hak ediyorlar..
29 Ekim Cumhuriyet Bayramanız Kutlu Olsun.
Sevgilerimle..