5.18.2009

Evde kalan malzemeleri değerlendirdim :)

Evde kalan malzemelerle hazırlanmış güzel, lezzetli, iki basit tarif...
İlki pizza! Bayatlayan ekmeklerle ekmek köftesi yapacaktım; değişiklik olsun dedim ve ekmek pizzası yaptım. Eh fena da olmadı yanına çay demleyip afiyetle yedik:) Bayat ekmekleri ıslatıp, ufalayıp içine bir yumurta kırdım, maydanoz, karabiber, un, tuz, sıvı yağ ve iki kaşık yoğurtla kabartma tozu koydum. Biraz da yoğuracak kadar su ekleyip yumuşak bir hamur yaptım ve tepsiye yaydım. Üzerine salçayı biraz sulandırıp döktüm. Evde peynir yoktu kuru çökelek ve lor koydum. Domates ve buzdolapta kalmış son sosisi dilimleyip yerleştirdim üstüne. Yalancı pizzam piştiğinde, yiyenler tarafından beğenildi. Bayat ekmekleri değerlendirmek için sahiden güzel bir yol diyerek hemen paylaşmak istedim :)
İkincisi peynirli muska böreği... Misafirlerden kalan yufkalar değerlenmiş oldu. Pufidik pufidik oldular ve güzel bir ikindi kahvaltısına eşlik ettiler:)

Canlarım sizlere sağlıkla sıhhatle geçecek güzel günler diliyorum. Sevgilerimle...

12 yorum:

Unknown dedi ki...

Hayatcım ellerine sağlık pizza süper
sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Pizza nefis canım...
Ekmekleri değerlendirmende harika bir fikir...
Ellerine emeğine sağlık mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

Nur Vural dedi ki...

Hayat, İsmin ne kadar hoşuma gidiyor. Söylemeden geçemeyeceğim.

Ellerine sağlık, bayat ekmeklerden kurtulduk desene....

sevgiler...

hayat dedi ki...

Deryacığım yalancı pizzamı beğendiğine sevindim. Çok teşekkürler.
Sevgiyle kal canım...

hayat dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim.
Sizede güzel hafta sonları.
Sevgilerimle...

hayat dedi ki...

Nurcuğum, sanal ismim gerçek ismimin önüne geçti, bende çok seviyorum.
Bayat ekmekleri atmaya kıyamıyoruz işte bende birşeyler yapmaya çalıştım.
Aslında en güzeli yiyeceğin kadar almak.
Sevgilerimi gönderiyorum...

Unknown dedi ki...

Gerçekten pizza fikrine bayıldım.Mutlaka ben de denemeliyim.Aynen ben de mutfakta hiçbir şeyi atmaya kıyamam.Mutlaka değerlendirmeye çalışırım.Akıl akıldan üstündür dimi canım.Zaten bloglarımız da bu yüzden var bence.Sevgiler...

lezzet sefasi dedi ki...

Guzel bir yontem ellerine saglik canim.Afiyet olsun boreklere bayildim.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

harika olmuş hayatcığım..
çokda önemli bir örnek üstelik..
eline sağlık cnm.

hayat dedi ki...

Özgürcüğüm, beğendiğine sevindim. denersen değişik bir pizza ama çok da güzel diyeceğine eminim.
Sevgilerimi gönderiyorum...


Canım teşekkür ederim. Buyrun beraber yiyelim:))
Sevgiyle kal...

Nunucuğum, madem bloglarımız var elimizden geleni karınca kararınca paylaşalım değilmi.
Canım çok öpüyorum.
Sevgilerimle...

makbule dedi ki...

merhabalar
blogunuzu bugün keşfettim gerçekten çok güzel şyler paylaşmışsınız. o kadar aç insan varken dünya üzerinde bizim en azından israf etmemeyi bilmemiz çok önemli bu açıdan pratik bir fikir verdiğiniz için teşekkürler
banada beklerim sevgiler

rumma dedi ki...

Harika lezzetler ellerinize sağlık sevgiler