6.18.2013

Uzun bir aradan sonra merhaba dostlar: Doğruyu söylemek gerekirse  facebook bizi esir aldı galiba:) üzülüyorum ama bir türlü de yazamıyorum. Neyse kardeşimin evinin bahçesinde eşiyle beraber elleriyle ekip diktikleri organik sebzeler size görücüye çıktı:) Bize de harika bir pazar kahvaltısı oldu...


Soframız organik  sebzeler ve gülsümcüğümün yaptığı çökelek (Aydın'da kesik deriz) ve daha  Allah ne verdiyse pek bereketliydi. Ve en güzeli o ortamda bir sofranın başında hep beraber olmak harika bir duygu. Ellerinize güzel gönlünüze sağlık canlarım benim..


 Mis kokulu domatesler...


Kıvır kıvır acı biberler:)


Salatalıklar...



Mis kokuları ve lezzetleriyle maydanozlar naneler.  

Sevgiyle kalın dostlar...

4 yorum:

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi
remtamutfak.net
Döner Makinası
çay kazanı
çay makinası
tost makinası
ızgara
endüstriyel mutfak
Tek Parça izle
Tek Parça izle
cerciko.com

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
http://www.remtamutfak.com

seolara dedi ki...

Harika paylaşımlarınızı ilgi ile takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

Cafe Malzemeleri
Endüstriyel Mutfak Malzemeleri
Etsiz Çiğ Köfte Tarifi
Patatesli Börek Tarifi
Mercimek Köftesi Tarifi
Biber Dolması