9.14.2007

HAYIRLI RAMAZANLAR


İşte beklediğimiz onbir ayın sultanı Ramazanı Şerif geldi! İlk sahurumuza kalkıp neşeli bir kahvaltıyla başladık oruçlarımıza.. Allah hepimizin sofralarına bol bereket versin, dualarımızı ve oruçlarımızı kabul etsin.

Ben de ağzımız tatlansın diye yaptığım Kefirli Limonlu Kekimin tarifini vereyim;
4 yumurta, 2 su bardağı şeker, 1 su bardağı sıvı yağ, 1 su bardağı kefir (yoğurt da olabilir tabi), 1/2 su bardağı süt, 2 paket kabartma tozu, 3 su bardağı un, 2 limon rendesi, yarım limon suyu, 1/2 çay kaşığı safran, 1/2 çay kaşığı mahlep.
Yumurta ve şekeri bir güzel köpürene kadar çırptım, içine diğer malzemeleri ekledim. Yağlayıp unlanmış kek kalıbına döktüm. Fırına verdim.. Çok lezzetli bol vitaminli güzel bir kek oldu, çocuklarım çok beğendi. Afiyet olsun!

22 yorum:

NiNo dedi ki...

hayirli ramazanlar

Unknown dedi ki...

Hayirli Ramazanlar Hayat'cigim. Allah tamamina erdirsin insaallah. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Canım Hayat ABlam,

hayırlı ramazanlar..

Ne güzelde olmuş kekiniz..

ben sizin sayfanıza yeni yazı eklenince çok mutlu oluyorum. Ne olur sık sık ekleyin :)

Bu sırada kefisli kek hiç denemedim.

Denemek lazım değil mi :)

Sıcacık sevgiler...

ev perisi;) dedi ki...

Bil-Mukabele efendim;))

Tijen dedi ki...

Sana da iyi ramazanlar sevgili Hayat. Ağız tadın hiç eksilmesin. (Peki beni tıklamasınlar mı?)

Adsız dedi ki...

Canım Hayat'ım,
Senin elinin değdiği her tarif çok farklı ve bir o kadar da lezzetlidir canım.Bunu tatmaya gerek yok diye düşünüyorum.Sende ki o yoğun sevgi her yayımladığın tariflerde kendini belli ediyor canım.

Kocaman öpüyorum seni canım Hayat'ım benim.Sen hep mutlu ol e mi!!

Sevgilerin en güzelleri ile kal.

hayat dedi ki...

Sağol Nihancığım sana da iyi huzurlu ramazanlar...

hayat dedi ki...

Sevgi'ciğim, size de hayırlı bol bereketli ramazanlar.İnşallah canım hep beraber sağlık ve huzurla bayrama kavuşuruz.
Selam ve sevgiyle canım...

hayat dedi ki...

Tatlı dilli güzel Zerrin'ciğim. Sende benim canımsın.Sizede hayırlı ramazanlar.keki beğenmene çok sevindim.Sağlıklı ve bol vitaminli.
Kefiri çocuklara yedirmek için kendim böyle yeni ilginç albenisi olan tarifler yapıyorum.
Canım kıyamam sana inan fırsatım bu kadar oluyor.
Ablacığım seninle msn'de görüşmek isterim. Tabii sende istersen.
Sevgilerimle...

hayat dedi ki...

Şükran'cığım,İnşallah hep beraber huzur içinde geçiririz ramazanımızı.
Sevgiyle kal canım...

hayat dedi ki...

Sevgili tijen, teşekkür ederim. Allah hepimize sağlık sıhhat ve afiyet versin. Hiç birimizin ağzının tadı bozulmasın.
Canım kusuruma bakmayın.En ksa zamanda sizide tıklayacaklar:)))
Tekrar hayırlı ramazanlar diliyorum.
Sevgiler...

hayat dedi ki...

Gülüm canımsın can dostum arkadaşım.
Senin bu güzel övgülerine layık olabiliyorsam ne mutlu bana.
Benim canım gülüm o senin kendi iyiliğin ve güzelliğin. Senin sesini duymak çok çok güzel inşallah bir gün.Yüz yüze görüşmek ve seninle kucaklaşmayı diliyorum.

Kardeşim benim, sende hep mutlu ol ve o gülen yüzün hiç solmasın.Allah hepimizi mutlu etsin.
Seni çok öpüyor ve sevgilerimi gönderiyorum...

ÖMER SALİH IŞIK dedi ki...

MERHABA BEN GÜLSÜM BENDE DENİZLİLİYİM SENİNLE BLOG ARKADAŞI OLMAK İSTERİM SİTEN HARİKA.... SIK SIK ZİYARET EDECEĞİM AYRICA ARKADAŞ LİSTEME EKLEYECEĞİM...
İYİ ÇALIŞMLAR KOLAY GELSİN...

sevdamavisi dedi ki...

Hayatcığım,
ellerine sağlık çok güzel olmuş kekin. görüntü çok hoş. besleyici olduğu için kızıma da yapmak isterim hemen. sevgiler

Bocuruk dedi ki...

Hayırlı ramazanlar Hayat'cığım:)

LaMa dedi ki...

Hayirli ramzanlar Hayat abla,
denizliye selamlar

hayat dedi ki...

Merhaba Gülsüm, ziyaretinize ve güzel yorumunuza çok teşekkür ederim.
Denizliden bir blog arkadaşımın olmasına çok memnun oldum. Her zaman beklerim ben de sizi ziyaret edeceğim.En kısa zamanda da sizi linklerime ekleyeceğim.
Sevgilerimle...

hayat dedi ki...

Sevda'cığım, keki beğendiğine sevindim. Gerçekten de çocuklara çok sağlıklı ve bol vitaminli bir dilim yeseler bile seviniyorum.Canım benimkiler çok yemek seçerler bende seğişik alternatifler yapıp yedirmeye çalışıyorum:)Denersen inşallah beğenirsin.
Sevgiyle kal canım...

hayat dedi ki...

Elvan'cığım, sizede hayırlı ramazanlar ve bereketli sofralar...

hayat dedi ki...

Lama'cığım, sizede hayırlı ramazanlar.Allaha emanetsiniz kardeşim.
Denizli'den de uzaklara selamlar...

Aybike Ceylan dedi ki...

Canim Hemserim,
Ellerine saglik, cok guzel olmus kekin. Hic kefir kullanmadim ben, buralarda da goruyorum. Bir alip denemek lazim.
Sevgilerimi gonderiyor ve guzel bir ramazan ayi diliyorum.

hayat dedi ki...

Canım Aybike'm kek tam çocuklara göre hoş benimkiler büyüdü:)) ama annelik işte hem vitamin alsınlar diye yapıyorum hemde tadı güzel.
Canım bende seni yanaklarından öpüyorum ve hayırlı ramazanlar diliyorum.